logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۷۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

امنیت ثمره حجاب است

امنیت-ثمره-حجاب-است

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه حجاب و عفت در اسلام حائز اهمیت است،گفت:نتیجه حجاب آرامش و احساس امنیت است.

به گزارش موج رسا; به نقل از  ایجرود خبر حجت الاسلام محمدباقر مقدمی《امام جمعه ایجرود》در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی《مدظله العالی》امسال را بعنوان سال اقتصاد مقاومتی و تولید_اشتغال نامگذاری کردند،اظهار داشت:برای خود کفایی ملی و کوتاه شدن دست بیگانگان از اقتصاد کشور حمایت از تولید کنندگان داخلی لازم و ضروری است.

*ضرورت حمایت از تولید کنندگان داخلی
امام جمعه ایجرود با بیان اینکه حمایت از تولید کنندگان در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت لازم است،افزود:حمایت از تولید ملی دست بیگانگان را از اقتصاد کشور کوتاه می کند.
حجت الاسلام مقدمی با اشاره هجدهم تیرماه سالروز کشف توطئه به کشور است،ادامه داد:منافقان در نظر داشتند انقلاب اسلامی را به مرحله سقوط برسانند با عنایت پروردگار متعال به سزای اعمال خود رسیدند.
خطیب نماز جمعه ایجرود با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت و اقتدار خود را مدیون خون شهدا است،عنوان کرد:حفظ حجاب و عفت در اسلام حائز اهمیت بوده و رعایت آن بر همگان لازم و ضروری است که باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.
حجت الاسلام مقدمی با تاکید بر اینکه حجاب انسان را مورد حفاظت قرار می دهد،عنوان کرد:نتیجه حجاب آسایش و آرامش برای انسان است.
وی با اشاره بر اینکه بیست و یکم تیرماه سالروز سرکوب قیام خونین مردم طرفدار حجاب است،گفت:در سال 1314با دستور رضاخان در خصوص کشف حجاب هزاران نفر در اعتراض به این دستور ننگین که در مسجد گوهر شاد قیام کرده بودند به شهادت رسیدند اما در مقابل این دستور ننگین ایستادند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر